Monday

Sekali - Sekala

0

Alahai.. Nak sebulan blog ni bersawang. 3 entri terakhir terpaksa aku buang untuk mengelakkan percanggahan dengan tawaran masa hadapan. Seribu penghargaan kepada mereka yang tidak ragu2 dengan aku. Tidak lupa juga kepada mereka yang sekadar meninggalkan komen atau sebarang pertanyaan. Di situlah menjadi saksi terhadap kredibiliti yang aku cuba sampaikan.

Banyak betul masalah yang menimpa sejak akhir2 ini. Mood untuk blogging hilang. Mati terus. Satu demi satu perkara terpaksa ditempuhi. Selesai satu, wujud pula masalah lain. Ya, manusia tidak dapat lari dari masalah. Tapi kadang2, ia amat menyakitkan. Menanggung beban yang diketahui jangka hayatnya dan berterusan. Orang melihat sebagai tanggungjawab. Tidak dinafikan. Yup. Menghormati pandangan mereka. Cuma bagaimana aku mendefinisikan, sekaligus memahami bagaimana aku menanganinya.

Serabut…

Sakit…

Tension….

Ape lg ek…

Arghhh….

Sedang asyik termenung ditemani otak yang kacau bilau ini, tiba2 terima SMS dari seseorang.

‘Cuba dengar lagu ’Trouble Is A Friend’. Best  lgu ni’ - Received
‘Okeyy. otw’ - Replied

Keyword dimasukkan dalam kotak pencari youtube.com. Dan selang beberapa minit aku tiba2 tersenyum. Lunak suara manja tidak dinafikan menggoncang nafsu tapi bukan ini yang aku cuba maksudkan. Liriknya amat berkesan. Dengarkanlah..

p/s
  • Bz sket ade hal kt shah alam neyh.
  • My mum selamat menjalani pembedahan membuang her breast lump.
  • Luckily not a cancer.
  • Dalam masa terdekat blog ini akan mempunyai domain sendiri.
  • Entri ni gopoh. mcm tuan dia
  • Salam.

0 comments:

Post a Comment

Pendapat penulis tidak semestinya tepat. Sebarang komen, ulasan, atau kritikan dialu-alukan. Terima Kasih daripada ub3y