Wednesday

eh.. birthday ubey 18 november?

0

Tidak wujud istilah prank tatkala manusia dicengkam final exam. Siotnye member... melucah je keje. haha




18 November 2008. Maka genaplah 20 tahun aku bernafas dan bertinja. Mengimbas masa lampau yang sebahagian besarnya disia - siakan membuatkan aku terfikir . Jika begitu mudah masa 20 tahun berlalu, adakah 20 tahun akan datang berlalu pantas jua atau tidak sempat kurasai... Bukan bermain dengan lamunan jika roh yang ditiup hingga kewujudan kini seperti yang tercatat di loh mahfuz bertinta ;bilakah giliran kamu kepada alam seterusnya? Tersentak seketika kebenaran masa yang amat pantas mengejar bayang kehidupan. Ini taalukan umum yang tidak semua orang berani menyentuh lantaran cintakan dunia. SEMAKIN PANTAS MASA BERLALU, SEMAKIN DEKAT WAKTU AJAL.




Annie Dillard:


How we spend our days is, of course, how we spend our lives.




18 November 2008. Sudah 5 bulan aku berblog. Banyak pengalaman aku timba dari segi fpt client, penggunaan wordpress yang gile berbelit ni, dan sebagainya. Namun yang paling penting adalah persahabatan dikalangan blogger2 sendiri. Tanpa mereka, blog aku umpama mati tidak bermayat. Menulis blog bukan mudah sebenarnya. Banyak faktor yang perlu difikirkan seperti target audience, kesesuaian topic, pertuturan, etika, dan kredibiliti penulis itu sendiri. Diserang oleh anonymous person memang memerlukan kesabaran yang tinggi. Hehe


18 November 2008. eh.. aku ada paper dowh esok. kul 9 pagi lak tuh. haha. aaa. okey my dear friends, kalau nk wish birthday kasi je komen kat bawah (poyo). Tak paksa pun. Sebab aku pun jarang wish birthday kat member aku. Terima kasih tak terhingga kepada kawan2 yang sudi ringankan mulut mengucap 'hepi besday' walaupun ku sedar akan jatuhnya ego lelaki. Tidak lupa kepada Atie. tanx. ni link ketika aku post entry birthday dia. BIRTHDAY ATIE. Haha. Apapun doakan aku berjaya menodai kertas peperiksaan esok. Rumus2 penting telah ku isi di dalam kalkulator menunggu masa untuk disalin secara profesional. Ini bukan toyol.. Berkatilah ilmuku ya tuhan..



TAG FROM MS. OCHIE...


Sementara tu, ni tag dari cik Ochie. budak ni memang sengal~. Alang2 sedia maklum aku malas update blog, dicabar kelelakianku dengan tag. Aduhai.. Nasib baik tag yang tak susah sangat, just nk show up our work station je. Hehe.


Arahan Dia berbunyi begini:



1. Snap your work station
2. Letak link kamu di bawah gambar bersertakan link2 tagger yang wujud sebelum ini.
3. Lastly... Pass tag ini kepada insan2 pilihan kamu




@LiYaNNuaR>> Azza>>Ras-Adieza>>Zara>>Ezo>>
Lepodop Tera>>Ochie>>Ubey


Kejap je nak siapkan tag ni, tak sampai berjam2 pun tapi aku malas. bilik aku kat floor atas dan berhadapan dengan blok perempuan. Walaupun aku tak suke skodeng tapi 'rezeki' ada la sikit2. Sebab tu aku alih posisi laptop untuk menjaga mata. bagus beb. And i gonna pass this tag to



0 comments:

Post a Comment

Pendapat penulis tidak semestinya tepat. Sebarang komen, ulasan, atau kritikan dialu-alukan. Terima Kasih daripada ub3y