Monday

Kumpulan Gula Gula Mahu Kurangkan Lenggok Tarian Sempena Bulan Ramadhan

12


Lama tak dengar berita kumpulan k-pop terkenal tanah air ini. Siapa tak rindu akan kehadiran mereka dalam industri musik tanah air ini. Tambahan pula dengan Malaysia yang masih kekurangan penyanyi wanita seksi. Tak kisahlah jika poster mereka yang saling tak tumpah dengan kebanyakan poster album dari artis Korea. Atau wajah serta imej mereka persis dengan wanita Korea selepas plastic surgery. Namun itulah keunikan kumpulan Gula Gula kesayangan kita. Mereka pun orang Melayu tau. Sokonglah sikit. Hehe

Sempena Ramadhan Al-Mubarak yang mulia ini, ada mesej khas daripada Kumpulan Gula Gula. Dipetik daripada fan page Facebook mereka.

Ikhlas ek? 

sumber gambar sebelum ditokok tambah: SINI

12 comments:

kblogger said...Reply to comment

apalah lucu sgt nama gula2

dnoBiz said...Reply to comment

heheh aku baru dengar nama kumpulan ni :D

Amirul Amin said...Reply to comment

best sgt ke?hehe

.izzati liyana. said...Reply to comment

sokong? erk. memalukan kaum wanita kat Malaysia ni jeh. kurang je ke? tak payah lenggok langsung pn takpe.

vampire's lovex said...Reply to comment

menyampahhh aku. haha

myfitri [dot] com said...Reply to comment

arghhh..aku tak paham kenapa nak kurangkan itu ini tutup itu ini hanya pada bulan Ramadhan..lepas bulan Ramadhan Allah dah takde ke?

Ubey said...Reply to comment

@kblogger

hehe. sek2 bengong lake

Ubey said...Reply to comment

@dnoBiz

xde la femes pn. ak nk wt gempak

Ubey said...Reply to comment

@Amirul Amin

diorg x pandai nari. goyang2 kaki je reti

Ubey said...Reply to comment

@.izzati liyana.

haha. sj je. sarcastic sket

Ubey said...Reply to comment

@vampire's lovex

haha. layanzz

Ubey said...Reply to comment

@myfitri [dot] com

konfem. market diorg kot. paha ngn dada. klu x tyg mane laku

Post a Comment

Pendapat penulis tidak semestinya tepat. Sebarang komen, ulasan, atau kritikan dialu-alukan. Terima Kasih daripada ub3y