Friday

Kau Jangan Nak Bajet Hebat Sangat

7

Video ni buat aku ternganga selama 36 saat.

Siapa kita di muka bumi ini. Hebat sangatkah? Besar sangatkah? Bumi pun bak hujung jarum jika dibandingkan dengan matahari. Apatah lagi jika dihumban ke dalam api neraka; bakal tempat kita barangkali?

Kita masih berbaki beberapa hari sahaja lagi. Gunalah sebaik baiknya. Rehatlah sebentar aktiviti2 lain buat sementara waktu. Mana tahu dosa2 silam mudah diampunkan pada malam2 terkahir ini. Bukan nak tunjuk alim ke apa, sekadar peringatan kepada diri sendiri.



A059
Kemudian mereka digantikan oleh keturunan-keturunan yang mencuaikan sembahyang serta menurut hawa nafsu (dengan melakukan maksiat); maka mereka akan menghadapi azab (dalam neraka), (Maryam 19:59)

7 comments:

Fathin Azizol said...Reply to comment

aku ternganga jugak. subhanallah.

RinsyaRyc said...Reply to comment

betullahtu...

.izzati liyana. said...Reply to comment

takdenye tunjuk alim kalau bagi nasihat. org yg ckp mcm tu mungkin org yg da sesat dari Islam ni kot.

mudah-mudahan dosa kita semua diampunkan. Allah itu adil. taubat seikhlas hati. insyaAllah.

suffiakmal said...Reply to comment

jum bertaubat !

Nizam Ijam said...Reply to comment

kuasa Allah maha besar..

Pacifista-X said...Reply to comment

kita ni sama je.takde beza pun.yang beza di sisi Allah adalah takwa :D

sufiyyah zulkifli said...Reply to comment

like komen izzatiliyana!
agama kan nasihat~ mmg patut la saling mengingati!
gambatte~

Post a Comment

Pendapat penulis tidak semestinya tepat. Sebarang komen, ulasan, atau kritikan dialu-alukan. Terima Kasih daripada ub3y